رادیو دولتی روسیه: افزایش بهای بنزین و نارضایتی مردم آمریكا نتیجه تحریم یكجانبه ایران است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، در مطلب 'صدای روسیه' آمده است: به دنبال افزایش بهای بنزین در آمریكا فشارها بر دولت این كشور برای آغاز استفاده از ذخایر نفتی راهبردی رو به افزایش است.

گزارش می افزاید: كارشناسان و دست اندركاران تولید نفت در آمریكا معتقدند كه در صورت خودداری دولت اوباما از استفاده از ذخایر نفتی راهبردی، اقتصاد آمریكا در آینده نزدیك ،تاثیر بسیار منفی افزایش بهای نفت را احساس خواهد كرد.

در گزارش منبع خبری روسی خاطرنشان شده است: اوباما هفته گذشته اعلام كرد كه بی ثباتی منطقه خاورمیانه و به ویژه تشدید تنش ها پیرامون ایران عامل اصلی افزایش بهای سوخت در مراكز عرضه بنزین آمریكا محسوب می شود و در همین حال رییس جمهوری آمریكا در باره نقش این كشور در بروز تنش ها در منطقه سكوت كرد.

در این گزارش آمده است: مردم آمریكا افزایش بهای بنزین را نتیجه سیاست های نادرست اوباما می دانند و این امر به عاملی برای استفاده تبلیغاتی علیه وی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریكا تبدیل شده است.

'سرگئی پیكین' رییس بنیاد توسعه انرژی روسیه در این رابطه به 'صدای روسیه' گفت: تشدید تنش ها در ایران به نفع آمریكا نیست.

وی افزود: این مساله ممكن است بر درجه محبوبیت عمومی دولت آمریكا تاثیر منفی بگذارد و باعث روی كار آمدن دولت دیگری در این كشور شود.

این رادیوی روسی در پایان خاطرنشان كرد: قیمت بالای نفت در آمریكا به نفع حكومت این كشور نیست، زیرا سیاست كاهش وابستگی از واردات نفت كه اوباما آن را اعلام كرده است در آینده نزدیك اجرا شدنی نیست.

اروپام/2242**518**2047**





:: برچسب‌ها: فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: